Jak rychle zhubnout 5 kg, 10 kg nebo 15 kg?

Mám pro Vás dnes jeden zajímavý příklad, který Vám může celkem jednoduše pomoct zhubnout velké zásoby tuku na břiše a celém těle. Výhodou je, že je doslova vhodné i pro lenochy, protože se u něj až tolik nenadřete a ještě to bude příjemné.

Už asi máte moji knížku a víte, jak jsem se stravoval, abych zhubl 27 kg. Vše je založené na tom, že jsem zrychlil metabolismus a dávkami jídel, kde rozhodně nebylo na svačinu jen ovoce (jak se běžně doporučuje) se mi podařilo rozhýbat moje spící zlenivělé tělo a to začalo přirozeně ubírat zásoby tuku. Včera mi volala moje babička a její známá se začala stravovat podle knížky na začátku dubna, kdy se knížka vydala. Dnes je to tedy 2,5 měsíce. Včera jsem se dozvěděl, že paní zhubla 17 kg!!! Ještě by chtěla 13 kg dát dolů, takže pokračuje.  To je super výsledek. Já sice doporučuji, aby váha klesala v průměru okolo 4-5 kg za měsíc, ale kdo má větší nadváhu, tak to může jít i mnohem rychleji. (Pro nevěřící Tomáše, není to vymyšlená historka :-)

Podstatné ale jsou 2 věci – paní se držela zásad v knižce a snažila se dodržovat. Což je fajn. Přidala i pohyb v podobě nějakých procházek. Což je taky fajn. Cíleně necvičila, ale dělala jednu zásadní věc pravidelně, o kterém tento článek bude.

Paní chodila na bazén plavat!!!

Možná si řeknete, no a co? Jenže zrovna tato činnost měla za následek, že paní zhubla tolik na váze a nejlepší je, že ani sama v té chvíli asi nevěděla, že je to to nejlepší, co pro sebe mohla udělat. Plavání je totiž velmi přirozená aktivita a hlavně u lidí, kteří mají větši nadváhu. Nezatěžujete klouby, protože Vás voda nadnáší a taky se tam až tolik nenadřete. Jenže právě plavání je – extrémně účinné na hubnutí tuku a to i když nic extra neuplavete.

Princip hubnutí, který funguje a není to žádný zázrak, jen se o něm moc nemluví – a FUNGUJE VÝBORNĚ!

Sám nesnáším ty zázračné články, o 3 zázracích zázračného hubnutí, při kterých lidi zázračně zhubli. Je mi z toho na nic. Jen to oblbuje lidi. Toto Vám ale fungovat bude.

princip: NAŠE TĚLO: musí udržovat nějakou stabilní teplotu v těle. Dejme tomu, že je to 36 stupňů. Teplota bazénu venkovního je okolo 22 stupňů, vnitřních mezi 26 a 29 st. Tento rozdíl teplot 8-14 stupňů je pro tělo problém. Když vlezete do té studené vody v bazénu, tak se s tím tělo musí nějak vypořádat. Nemůže jeho teplota klesnout pod nějakou úroveň, protože byste se podchladili a umřeli.

Jediná šance je vytvářet teplo a tělo zahřívat! A právě to tělo dělá. Vytváří teplo, zahřívá Vás, ale při této činnost tělo spotřebovává obrovské množství energie!!! Zkuste někdy vytopit kamennou chatu, kde se dlouho netopilo. Zdi studené, bude na to třeba hodně dřeva. Většinou se všude uvádí, jak je dobrá sauna a jak je dobré cvičit oblečený, protože se více zpotíte. Tím se Vám údajně spálí více tuku. Je to blbost jako hrom, protože když se potíte, tak se tělo ochlazuje a vytváří pot. Částečně se možná spálí více kalorií, ale ne hodně. Zkuste si někdy olíznout zpocenou ruku. Bude slaná. Není to tuk. Je to voda + sůl. Když přijdete ze sauny, taky nic nezhubnete. Vypotili jste vodu. Budete mít menší váhu, ale bude to voda. Další den, až se napijete, budete mít váhu zase stejnou.

princip2

Tělo naopak spotřebovává nejvíce energie při zahřívání! Když tělo musí vytvářet množství energie na vytváření tepla, tak se vytváří v těle velká ztráta energie. Dokonce srovnatelně s intenzivním cvičením. A to pouze tím, že jste v chladnu a tělo se musí ohřívat. Proto se dobře hubne třeba na běžkách, protože se sice pohybem zahříváte, ale tělo je v chladnu a opět musí dorovnávat to prochlazení vůči okolní teplotě.

Proč paní tolik zhubla a jak to můžete praktikovat, abyste se zbavili velkého břicha?

Využijte teď období, kdy se bude dát chodit na bazén – i venkovní, nebo k jezeru, rybníku atd. – čím studenější voda, tím lépe. Vůbec není nutné svižně plavat. Čím víc pohybu, tím se tělo bude zahřívat jen samotným pohybem. Proto stačí plavat pomalu a občas si dát pauzu. Dokonce i stání ve vodě bude na toto velmi účinné. Tělo se bude muset postarat o zahřátí těla, bude mu to brát hodně energie a zrychlí to metabolismus. Proto po návštěvě bazénu nebo koupaliště máte často velký hlad. Protože tělo minulo hodně energie.

Je ale důležité, abyste si hned na bazénu nevzali párek v rohlíku, čokoládu a langoš. Když to doplníte zdravou stravou – sacharidy, bílkovinami a zeleninou a udržíte tu pravidelnost, tak budete mít velmi dobré výsledky.

Vůbec nevím, proč se o tomto principu moc nemluví a pořád se opakují ty stejné věci ohledně dodržování tepové frekvence a nutnosti počítání kalorií (které jsem stejně nedodržoval a přesto jsem zhubl). Přitom tyto jednoduché postupy fungují v každém věku a nemusíte si kvůli tomu kupovat hned permanentku do posilovny.

Ještě jedna zajímavá věc pro ty, kteří mají tuku hodně:

Paradoxně, čím větší máte nadváhu, tím větší máte plochu těla a tím více musí tělo vytvořit energie, aby celý ten povrch zahřálo. Čím větší máte tělo, tím větší  a rychlejší úbytek můžete čekat. Proto je toto hodně  pohodlný způsob pro lidi s velkou nadváhou, kteří se pohybu vyhýbají obloukem a nebo k němu nemají vztah, případně kvůli zdravotním problémům nemůžou. Toto je snadná cesta, jak se tuku na břiše zbavit. Efekt to samozřejmě bude mít i na menší nadváhu, ale pokud se chcete zbavit 4 kg, nemůžete počítat, že to bude hned za 3 týdny. Ale půjde to taky. Hlavně se nevzdávat!!!

Jak dlouho trávit v bazénu?

Záleží to na Vás. Ideální by bylo aspoň 40 minut párkrát týdně. Klidně ale denně. Dejte si pozor, abyste zas neprochladli a když Vám už bude zima, tak si udělejte nějaké to tempo. Krom efektu na spalování tuku a celkové hubnutí si otužováním v chladnější vodě a pokud nejste zvyklí, tak postupně, výrazně zlepšíte kondici a imunitu.

Více o knížce se dozvíte na mojí stránce Břicháč Tom.

Teď mají knížku na Knihcentrum se slevou:

http://www.knihcentrum.cz/brichac-tom/d-165490/

promo_foto_umm

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *